Stále DORUČUJEME! Vážení zákazníci, s ohledem na nemoc COVID-19 rušíme osobní odběr a přijímáme pouze platbu online kartou nebo bankovním převodem. Doba doručení 2-5 pracovních dnů. Děkujeme za Vaši důvěru.

Často kladené otázky

 

Ahoj, tady Chickie!

 

... a jsem tu proto, abych Vám pomohla s Vaším prvním nákupem. Najdete tady takové ty typické otázky, které se pořád opakují. Jestli zde nenajdete řešení Vašeho problému, tak budu ráda, když se mi ozvěte.

 

 

Kdy mi zboží přijde, pokud jej dnes v Eshopu objednám?

 

Vaše objednávka se vyřizuje ihned, jakmile ji odešlete. Převážná většina zboží je u nás skladem (dostupnost zboží je zobrazena u každé položky), průměrná dodací lhůta je 2-3 dny (u zboží na objednávku je to většinou 2 týdny). Záleží také na zvoleném způsobu platby - zboží placené na dobírku nebo platební kartou bude odesláno obvykle následující pracovní den, zboží placené převodem na účet je odesláno po obdržení platby na náš účet. 

 

Jak poznám, že má objednávka byla přijata?

 

Po dokončení objednávky (nákupu) obdržíte automaticky na Váš e-mail potvrzení objednávky s jejím číslem. Pokud Vám potvrzující e-mail nepřišel, je možné, že jste zadali svůj email špatně (často se také stává, že je Vaše schránka přeplněná) nebo došlo k technické chybě. V tomto případě nás prosím ihned kontaktujte na emailové adrese eshop@chickie.cz nebo na telefonním čísle +420 777 401 826.

Pomocí SMS, Vás budeme informovat o zpracování objednávky a jejím odeslání.

 

Je možné zboží zaslat také na Slovensko?

 

Ano, je to možné. Objednávky na Slovensko musejí být zaplaceny kreditní kartou nebo převodem (nelze zasílat zboží dobírkou). Cena odeslání na Slovensko je 240 Kč (Česká pošta) nebo 90 Kč (zásilkovna). Všechny platby jsou účtovány v KČ ke dni provedení objednávky v kurzu ČSOB - deviza prodej, směnné poplatky a poplatky za zahraniční platbu jsou na vrub zákazníka.

 

Dozvím se, že je má objednávka vyřízena/odeslána?

 

Veškeré kroky (potvrzení, objednání, zaslání) jsou vždy potvrzeny e-mailem nebo SMS. Při odeslání Vaší objednávky Vám přijde e-mail / SMS, který Vás upozorní na termín dodání zboží. Stav objednávky je samozřejmě možné ověřit na kontaktním telefonu nebo emailovým dotazem.

 

Objednával/a jsem zboží a chci platit bankovním převodem, jak mám postupovat?

 

Při zvolení platby bankovním převodem obdržíte po dokončení objednávky e-mail obsahující veškeré údaje pro provedení platby. Je důležité uvést jako variabilní symbol číslo objednávky pro správné dohledání zaplacení. Ihned po připsání platby na náš účet bude zboží odesláno. O odeslání zboží Vás bude informovat SMS zpráva.

 

Jak uplatním dárkový nebo slevový (reklamní) kupón?

 

Dárkový nebo reklamní kupón může mít různou podobu. Může být papírový, může být zaslán emailem, nebo je součástí propagačního letáku, vizitky a pod. Vždy obsahuje tři důležité údaje : hodnotu kupónu v Kč, platnost do kdy je třeba jej uplatnit (refundace za propadlé kupóny není možná) a především kód. Kupón se uplatňuje při placení u "pokladny" E-shopu a po zadání kódu dojde k odečtení celé částky z celkového účtu. Na jeden nákup lze uplatnit pouze jeden kupón. Po jeho uplatnění již není možné kód znovu použít. Pokud je hodnota nákupu menší než hodnota kupónu, je vždy odečtena jen celá hodnota nákupu a případná zbývající část hodnoty kupónu se nevrací. Kupón platí na veškerý sortiment, tedy včetně zlevněného zboží. Kupón neplatí na doplňkové služby (dárková balení), na nákup jiného kupónu a na poštovné včetně dobírky. Pokud je vráceno zboží z nákupu uhrazeného (byť z části) kupónem, není možné vrácení zaplacené částky, ale pouze výměna za jiné zboží.

 

Jak poznám, že je zboží skladem?

 

Téměř 100% zboží je skladem. Tato skutečnost je u zboží uvedena. Postup objednání je stejný jako u zboží, které je skladem. Pokud máte zájem o zboží v jiné barvě či velikosti, můžete jej poptat vyplněním poptávkového formulářem, telefonicky nebo emailem. Rádi Vám sdělíme cenu a termín případného dodání.

 

Je možné objednávat také jiný sortiment od prodávaných značek, který nemáte na Eshopu uveden?

 

Ano, je to možné. Pokud máte zájem o jiný sortiment vyplňte Poptávkový formulář. Obratem vám sdělíme cenu a termín dodání v případě objednání. Můžete také volat na kontaktní číslo 777 401 826.

 

Objednávka mi přišla, ale nesedí mi velikost. Mohu zboží vyměnit či vrátit?

 

Veškeré zboží je možné vrátit do 14 dní od nákupu bez udání důvodů. Zboží musí být v nepoužitém stavu bez známek nošení, ze zboží nesmí být odstraněny originální štítky. Vrácení zboží se řídí Obchodními podmínkami a Reklamačním řádem. Za vrácené zboží je možné požadovat jiné zboží, stejné zboží jiné velikosti nebo vrácení peněz (pokud nebylo zboží hrazeno slevovým nebo dárkovým kupónem). Rozdíly v cenách jsou následně vyúčtovány ve formě přeplatku nebo nedoplatku.

 

Jaké jsou ceny poštovného a poplatky za platby?

 

Při všech platbách kreditní kartou Master card nebo VISA jsou veškeré poplatky na vrub Chickie!

Platba bankovním převodem a osobní odběr je zdarma.

 

  • Zásilkovna           –     50,- Kč, dobírka: 10,- Kč
  • Česká pošta        –     balík na poštu 90,- Kč, balík do ruky 120,- Kč, dobírka: 30,- Kč
  • Osobní odběr      –     0,- Kč

Dopravu službou Zásilkovna máte při objednávce nad 1000,- Kč ZDARMA!

Veškeré platby jsou obsaženy v rekapitulaci objednávky před jejím uzavřením a platbou. Žádné jiné skryté platby a poplatky nejsou účtovány. Zboží je při přepravě pojištěno. 

Při nepřevzetí objednaného zboží na dobírku bude vymáhána platba prokazatelně vynaložených nákladů. Nepřevzetí zboží a jeho marné vrácení zpět přepravcem není ze zákona považováno za vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů viz. bod VII. Odstoupení od smlouvy Obchodních podmínek.

 

 

 

 

krajka-zlata-dolni-ramecek_1